Wszystkiego dobrego!

Zaczynamy Nowy Rok!
Jak tam u Was z postanowieniami noworocznymi?
Ja od lat nie podejmuję żadnych. Wychodzę z założenia, że co ma być, to będzie. I zazwyczaj jakoś prę do przodu.

Chciałam Wam, kochani, życzyć wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Oby był lepszy od 2018. Nie będzie źle, jeśli będzie choć równie dobry. Przynajmniej dla mnie.

Mam trochę planów na najbliższe miesiące (nie mylić z postanowieniami!) - część z nich nierozerwalnie jest związana z moją twórczością. Mam nadzieję, że będziecie mnie tu wciąż odwiedzać... A ja postaram się wrzucać tu jakieś moje twory / wytwory / potwory...

Do zobaczenia!
L.K.

Komentarze

Popularne:

Ta Noc - cz.20

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 1

Ta Noc - cz.19

Miraculum FanFiction: Zagadka Chloe B. - cz. 15

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 4