Czas na krótką przerwę...

Małe ogłoszenie - dla tych, którzy tu czasami zaglądają...

Z przykrością informuję, że muszę na jakiś czas zawiesić publikację opowiadania "Ta Noc". Powodów jest kilka. Cóż... Życie...

Obiecuję wrócić. Być może w okolicach początku grudnia...

Najświeższe informacje o tym, co u mnie, znajdziecie na Instagramie (https://www.instagram.com/lena.klimka.official/), bo staram się tam w miarę na bieżąco dawać znak życia. A póki co - do zobaczenia!

Ściskam mocno,

Lena 

 

Komentarze

  1. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Nie martw się, Ci, którzy czytają Twoje opowiadania (w tym ja 😉 )będą czekać ile będzie trzeba na nowe rozdziały. Nie musisz się więc tym przejmować i w spokoju zająć się nurtującymi Cię sprawami.

    Mam nadzieję, że wszystko U Ciebie w porządku. 😘 Warto też, żebyś odpoczęła, nabrała oddechu, szczególnie, że już niedługo listopad i grudzień, które są w tym kraju dość intensywnymi miesiącami (święta itp. 😉)

    Dziękuję za link do instagrama, będę czekała na wieści (ale wiesz, bez presji 😅).

    Pozdrawiam ciepło ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo! Generalnie nie przepadam za jesienią. Rok temu przechorowałam cały listopad... Wolałabym nie powtórzyć tego scenariusza w tym roku...

      Na Instagramie będę donosić na bieżąco, co u mnie słychać. Mam nadzieję wrócić do "Tej Nocy" w grudniu. Do zobaczenia!

      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne:

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 1

Ta Noc - cz.20

Ta Noc - cz.19

Pan Gołąb po raz 72

Szalik dla Dwojga - Cz. 16