Zagadka Chloe - małe uzupełnienie

Skończyłam pisać o Chloe. Był taki moment w tym opowiadaniu, kiedy pojawiła się pokusa, żeby przerzucić narrację na Adriena i Marinette. A przecież to była historia o Chloe… Stąd wrzuciłam Adrienette na margines i skupiłam się na pannie Bourgeois.

Nie wiem, czy ktoś z Was zwrócił uwagę na ten fragment, kiedy Chloe się wydawało, że Adrien wychodził z jej przyjęcia z Marinette (i że trzymali się za ręce…) Ale może kogoś zainteresowało, co musiało się wydarzyć na tej imprezie?

Cóż… Mnie zainteresowało. I postanowiłam o tym napisać. Część scen będzie powtórzonych, bo są wspólne dla opowiadania o Chloe i o Adrienie. Tylko, że teraz będą opisane z perspektywy Adriena, a nie Chloe.

To będzie opowiadanie o tych wyrzuconych na margines kilku scenach i poprzedzających je wydarzeniach, dzięki którym to, co się działo na imprezie u Chloe, w ogóle mogło mieć miejsce. Punktem wyjściowym znów będzie „Troublemaker”, a konkretnie ta scena, w której Adrien dowiedział się o ukrywanych przed wszystkimi uczuciach Marinette.

Mam nadzieję, że wersja równoległa Wam się spodoba!

Limba


Komentarze

Popularne:

Wybieram okładkę opowiadań!

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 20

Ta Noc - cz.20

Powiedziała TAK - cz. 1

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 1