Wakacje

Cześć, kochani!

Muszę się pożegnać na kilka tygodni z blogiem. Nadeszły wakacje - czas zasłużonego wypoczynku. Kiedy sięgam pamięcią w minione pół roku (a właściwie to nawet 8 miesięcy!), widzę ogrom słów, które wyszły spod mego pióra, a raczej klawiatury. I wiem, że to był bardzo dobry czas. Pełen natchnienia, które nawiedziło mnie w czasie szczególnie trudnym. Można powiedzieć, że fanfiction okazało się lekiem na ból duszy.

Teraz nadszedł czas na przerwę. Być może pojadę na wakacje z komputerem, bo znając mnie, pewnie dopadnie mnie wena. Chciałabym jednak odzyskać radość z pisania, bo ostatnio - mimo natchnienia - bardziej to pisanie przypominało pracę z terminami ustawionymi na każdy dzień na godzinę 7.00...

W tak zwanym międzyczasie... Chciałabym Wam się pochwalić jeszcze jednym życiowym osiągnięciem. Wreszcie powoli wychodzę z cienia - nieco śmielej. W ostatnim czasie ukazała się moja książka. Tak, tak! Odważyłam się ją wydać, a teraz zastanawiam się, czy to była dobra decyzja... 

Pewnie póki co nie znajdzie się na półkach w księgarniach, ale można ją dostać w księgarniach wysyłkowych. Na zachętę odsyłam do dwóch pierwszych rozdziałów, które wiszą na tym blogu już od 2012 roku... Możecie sobie teraz wyobrazić, ile czasu zajęło mi dojrzewanie do wydania tej historii drukiem. Tytułu nie zmieniałam, wciąż są to "Przeczucia". Przeczucia przez duże "p", które zawsze się sprawdzają...

Oczywiście gorąco zachęcam do lektury! Mam nadzieję, że Wam się spodoba...

Ściskam mocno,
Lena Klimka <3

Komentarze

Popularne:

Wybieram okładkę opowiadań!

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 20

Ta Noc - cz.20

Powiedziała TAK - cz. 1

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 1