To tylko pozory

Cześć,
Spojrzałam na datę ostatniej publikacji i aż zamarłam, że minęły ponad dwa miesiące, od kiedy ukazał się poprzedni rozdział "Ciasno, że Kota nie wciśniesz?" Na swoje usprawiedliwienie mam jedynie to, że w tym czasie powstała zupełnie nowa opowieść, którą przygotowałam specjalnie na okoliczność konkursów ogłoszonych na Wattpadzie (Wattys 2019 oraz Splątane Nici). Warunkiem było opublikowanie opowiadania powyżej 10k słów, jednak musiało ono być opublikowane wyłącznie na platformie Wattpad. W związku z tym wszystkie moje dotychczasowe historie były po prostu niekwalifikowalne...

Cóż było począć? Napisałam osobną książkę pt. "To tylko pozory". W dalszym ciągu jest ona dostępna tylko na Wattpadzie. Serdecznie zapraszam do przeczytania: To tylko pozory

Ten plan - choć perfekcyjny w założeniach - nie mógł się udać. On - wzięty model, ona - wschodząca gwiazda muzyki pop. Gdy Adrien Agreste staje przed koniecznością pokazania się publicznie z dziewczyną, jego agent proponuje popularną LadyBug. Choć wszyscy mają zyskać na tej umowie, jej realizacja przysparza więcej kłopotów, niż autorzy porozumienia mogli przewidzieć. Bo niby jak zmusić dwie zupełnie sobie obce osoby do udawania ognistego romansu? Historia AU.


Komentarze

Popularne:

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 1

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 4

Ta Noc - cz.20

Ciasno, że Kota nie wciśniesz? - cz. 13

Miraculum FanFiction: Długo i szczęśliwie - cz. 5