Może już wystarczy?


Wydaje mi się, że mogę uznać moją pracę nad przebudową bloga za skończoną. Czy podoba Wam się teraz bardziej? Czy mniej?
Mam nadzieję, że poszczególne sekcje stały się bardziej przejrzyste - fanfiki uzyskały swoją własną zakładkę, a "Przeczucia" i związane z nimi opowiadania dostały osobną przestrzeń. Możecie też wreszcie zobaczyć, jak wyglądam (stronka "O mnie").

Serdecznie zapraszam Was do komentowania i do zaglądania na Nieśmiałka. Czuję się trochę jak Bilbo Baggins w "Drużynie Pierścienia" - jak masło rozsmarowane na zbyt wielu kromkach. Ogarniam dwa blogi, stronę internetową, Wattpada, AO3, FF.net, fanpage'a, Instagrama, Twittera... A od wczoraj też Pinteresta... (przy tym wszystkim prowadzę też normalne życie, mam dom, rodzinę, pracę...) I gdzie tu znaleźć czas na PISANIE?  ;-)

Do zobaczenia wkrótce przy nowym opowiadaniu.
Tym razem całkowicie Was zaskoczę!
L.K.

Komentarze

Popularne:

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 1

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 4

Ta Noc - cz.20

Ciasno, że Kota nie wciśniesz? - cz. 13

Miraculum FanFiction: Długo i szczęśliwie - cz. 5