Nić Jadwigi - czyli Jadzia Górska w roli głównej

Okładka opowiadania "Nić Jadwigi" autorstwa Leny Klimki

Chciałam się podzielić z Wami najnowszym opowiadaniem z uniwersum Przeczuć. Tym razem główną bohaterką jest Jadzia Górska, młodsza siostra Elki, którą wrzuciłam w sam środek cyklonu konkursowego Słoneczniki 2020.

To było nie lada wyzwanie, ponieważ pierwszy raz usiadłam do pisania, nie wiedząc dokąd zmierza moja historia. Ba, nie wiedziałam nawet, co będzie w następnym rozdziale! Tak musiałam prowadzić akcję, żeby się przypadkiem nie wpędzić w kozi róg (a i tak pozwoliłam sobie nazwać w ten sposób jeden z rozdziałów...)

"Nić Jadwigi", bo o tym opowiadaniu mowa, to ukończone opowiadanie wakacyjne. Liczy sobie ok. 15 tys. słów, więc jeśli macie ochotę przeczytać za free, dostępne w pełni bez limitów opowiadanko młodzieżowe, to serdecznie zapraszam na Wattpad. Dopóki regulamin konkursu Słoneczniki 2020 mnie trzyma, nie mogę tej historii wrzucić tutaj... Liczę jednak na to, że po ogłoszeniu wyników (a nie spodziewam się laurów) spokojnie opublikuję "Nić Jadwigi" też i tutaj... Tyle, że to będzie najwcześniej w październiku...

Jeśli macie ochotę skomentować tę historię, zapraszam do dyskusji tutaj, na Wattpadzie lub gdziekolwiek jeszcze mnie śledzicie (Twitter, Instagram, może fanpage?)

Miłego czytania,

L.K.

Komentarze

Popularne:

Wybieram okładkę opowiadań!

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 20

Ta Noc - cz.20

Powiedziała TAK - cz. 1

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 1