Jeden jedyny - cz. 4

- No to mam skorzystać z pomysłu Biedronki czy nie? – spytał chyba po raz setny Adrien, chodząc po pokoju i denerwując swoje kwami ciągłym rozpamiętywaniem rozmowy z Biedronką.
- Przysięgam, następnym razem będę błagał Mistrza o dziewczynę… - mamrotał Plagg, przewracając oczami. – Albo nie. Będzie jeszcze gorzej. Przecież ty gadasz o tym w kółko jak dziewczyna. Poproszę o jakiegoś macho…
- Plagg? Dobrze się czujesz? – zaniepokoił się Adrien.
- Przy tobie czuję się coraz gorzej – mruknął kwaśno Plagg. – Jakim cudem ty w ogóle funkcjonujesz?
- Co masz na myśli?
- Jakim cudem taki pewny siebie chłopak tak wymięka przy zwykłej dziewczynie?
- Zwykłej? – powtórzył w osłupieniu Adrien. – Marinette jest absolutnie najcudowniejszą dziewczyną na Ziemi, a ty mi mówisz, że ona jest zwyczajna?
- Oj, dzieciaku… - westchnął teatralnie Plagg. – Co ty wiesz o kobietach? Żebyś ty wiedział, z jakimi kobietami przyszło mi obcować w ciągu mojego długiego i ciekawego życia…
- Nie obchodzą mnie żadne inne dziewczyny – odparł Adrien, definitywnie kończąc rozmowę na ten temat. – Jak mam dotrzeć do Marinette?
- Mnie nie pytaj. Żaden Czarny Kot nie miał problemów ze zdobyciem ukochanej kobiety. Zakładam, że to wpływ mojego niewątpliwego uroku.
- Niewątpliwie – przytaknął ironicznie Adrien, po czym dotarło do niego, co właśnie usłyszał. – Dzięki, Plagg!
- Niby za co? – spytało kwami podejrzliwie.
- Za rozwiązanie mojego problemu!
- Że co?!
- Właśnie rozwiązałeś mój problem! Pogadam z Marinette jako Czarny Kot!
- Nie no, ty tak na serio?
- Sam powiedziałeś, że żadna z owych interesujących kobiet w twojej przeszłości nie oparła się urokowi Czarnego Kota. Sprawdzimy czy te twoje przechwałki mają jakieś podstawy.
- Będziesz eksperymentował na swojej ukochanej? – spytał pełnym niedowierzania głosem Plagg.
- Nie będę na niej eksperymentował – sprostował Adrien chłodnym tonem. – Wykorzystuję tylko możliwości. Plagg, wysuwaj pazury!

---
Jeden jedyny cz.3  <-  Poprzednia część  |  Następna część  ->  Jeden jedyny cz.5 

Komentarze

Popularne:

Pan Gołąb po raz 72

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 1

Szalik dla Dwojga - Cz. 16

Ta Noc - cz.20

Ciasno, że Kota nie wciśniesz? - cz. 13