Ciasno, że Kota nie wciśniesz? - cz. 27

Adrien stał tuż za Marinette, więc musiała się odwrócić do niego i lekko go odepchnąć, żeby móc się ruszyć. Ale on ani drgnął. Zaczął ją za to całować.
- Czekaj, czekaj… Ja chyba miałam się o coś z tobą pokłócić… - szepnęła między jednym pocałunkiem a drugim.
- To się pospiesz, bo przeszedłem już do etapu godzenia się… - zażartował Adrien i zaczął całować ją po szyi.
- Ale… Jakoś nie mogę się skupić… - wyznała, na co on zachichotał.
- I bardzo dobrze…
- Nie sądzisz, że powinniśmy pójść najpierw chociaż na jedną randkę? – Westchnęła, ze zdziwieniem stwierdzając przy okazji, że jakimś niepojętym cudem jej nogi oplotły biodra Adriena.
- Nie.
- Nie?! – wykrzyknęła oburzona.
- Nie na jedną randkę, Mari – doprecyzował. – Zamierzam cię wziąć na sto, na tysiąc, na milion randek. Nie. Na n randek, gdzie n dąży do nieskończoności…
- Ależ z ciebie nerd, Agreste – zaśmiała się.
- Twój nerd, Księżniczko.
- I naprawdę chcesz tyle czekać? Aż milion randek?
- Na co?
- Na kontynuację tego, co robimy... – zachichotała.
- Już dość się naczekałem...
- Au, niecierpliwy z ciebie Kot... Dwa tygodnie to długo?
- Całe życie... – poprawił ją, patrząc jej w oczy z takim ogniem, że aż zabrakło jej tchu.
A potem znów zaczął ją całować. Oderwali się od ściany i Adrien, nie przerywając pocałunków, przeniósł ich z powrotem na fotel. Marinette trochę się zakręciło w głowie. Zupełnie jakby była lekko pijana.
- Uderzasz do głowy jak szampan… – szepnęła nagle. – I chyba uzależniam się od twoich pocałunków...
Adrien roześmiał się w odpowiedzi.
- Ja też, Moja Pani...
- Twoja, Kocie… A ty jesteś mój. Nie oddam cię już żadnej.
- Wychodzi na to, że metoda podsunięta przez Alyę rzeczywiście działa… - wymruczał Adrien i znów zaczął całować Marinette po szyi.
- Jaka znów metoda? – zaśmiała się, na co on podniósł głowę i spojrzał na nią zdziwiony:
- Klin klinem… - przypomniał jej.
- No, nie do końca klin klinem… - stwierdziła z namysłem.
- To znaczy? – Zerknął na nią z zaciekawieniem.
- Właśnie sobie uświadomiłam, że gdybym te kilka lat temu znała twoją tożsamość, nie potrzebowalibyśmy teraz tej całej grupy wsparcia. Nie byłoby złamanych serc… Od lat bylibyśmy szczęśliwą parą…
- No, ale sama mi powiedziałaś, że gdyby nie… - zawahał się, ale po chwili zastanowienia dokończył dyplomatycznie: - Gdyby nie nasze doświadczenia, nie bylibyśmy tacy, jacy jesteśmy.
- Naprawdę coś tak mądrego powiedziałam?
- Nawet dwa razy. Najpierw mnie na dachu, a potem tutaj o sobie. I tak sobie myślę…
- No? – pospieszyła go, kiedy zawiesił głos.
- Gdybym cię nie stracił, to pewnie nie udałoby mi się zauważyć, jaka jesteś wspaniała. Jakim cudem ja tego nie widziałem w szkole?
- Bo zachowywałam idiotycznie przy tobie. Nie umiałam nawet sklecić pojedynczego zdania. Już nie pamiętasz?
- Myślałem, że jesteś po prostu nieśmiała… I myślę, że to było urocze…
- Mówisz tak teraz, bo jesteś zaślepiony.
- Źle ci z tym? – mrugnął do niej.
- Nie.
- Mnie chyba jeszcze nigdy nie było tak dobrze… - szepnął i przytulił się do niej, obejmując ją ciasno. –  Nie wiem, jak ja dzisiaj od ciebie wyjdę.
- To nie wychodź… - wyrwało jej się i dopiero kiedy podchwyciła jego zaskoczone spojrzenie, dotarło do niej, jak mógł zrozumieć – i jak zapewne zrozumiał, jej słowa.
- Serio? – spytał z lekką chrypką.
- Nie to miałam na myśli… - mruknęła, czerwieniąc się okropnie. – Chodziło mi raczej o to, że nikt cię jeszcze nie wygania.
- Czyli nie mogę zostać na noc?
- Kocie… – przewróciła oczami. – Nie byliśmy nawet na jednej randce…
- A te wszystkie spotkania?
- To były spotkania grupy wsparcia.
- Może na początku. Mniej więcej od trzeciego zacząłem je traktować jak randki.
- Nie zauważyłam kwiatów ani komplementów. Ani czułych gestów. Ani pocałunków… Jakim cudem to były randki według ciebie?
- Co ja na to poradzę, że albo Alya nam przerywała, albo byłaś tak strasznie chora, albo tobie przyszło do głowy opowiadanie mi o byłym chłopaku… Jak niby miałem cię całować w takich okolicznościach?
- W sumie dobrze, że mnie nie całowałeś, kiedy byłam chora, bo teraz to ja musiałabym opiekować się tobą… A nie wiem, czy dałabym radę. Mężczyźni ponoć od razu umierają na katar…
- Stereotypy! – zaśmiał się. – Mówisz, jakbyś się nigdy nie opiekowała chorym facetem…
- Bo się nie opiekowałam…
- Luka nie chorował?
Marinette poczuła skurcz w brzuchu na wspomnienie byłego chłopaka. Jego cień wciąż majaczył na horyzoncie… Adrien od razu wyczuł zmianę jej nastroju i mimowolnie się skrzywił na myśl, że właśnie zrujnował ten jakże mile zapowiadający się wieczór.
- Chorował… - przyznała Marinette po chwili. – Ale… Jakby ci to powiedzieć… Nie byliśmy ze sobą aż tak blisko…
- Wy nie…? – zaczął Adrien, ale urwał zakłopotany. Nie chciał tak obcesowo pytać o sprawy najbardziej intymne.
- Nie no, oczywiście, że tak… - odpowiedziała spokojnie, obserwując ze zdumieniem reakcję Adriena, który nie zapanował nad grymasem. Kiedyś musiało paść to pytanie i musiała paść na nie odpowiedź. I przecież musiał się spodziewać, że będzie ona taka, a nie inna. Tak samo, jak Marinette spodziewała się podobnej odpowiedzi od niego. Dlatego wolała nie pytać. – Są różne rodzaje bliskości. I powiem ci, że jak byłam chora, to uświadomiłam sobie, że tobie pierwszemu pozwoliłam się oglądać w tak koszmarnym stanie. Nawet nie wiesz, jak bardzo… intymne… to było…
- Naprawdę? – zdziwił się. – Dla mnie to było całkiem naturalne.
- Pewnie masz wprawę, co? Pielęgnowałeś Kagami, ilekroć chorowała… - mruknęła, a Adrien nie mógł powstrzymać uśmiechu, gdy usłyszał nutkę zazdrości w jej głosie.
- Kagami nigdy nie chorowała. Była na to za twarda. Jeśli nawet chorowała, to nie przyznała mi się do tego. To by było przyznanie się do słabości. A ona nie mogła być słaba…
Marinette spojrzała na niego uważnie. Nagle uświadomiła sobie, że nie tylko Luka wciąż czaił się w cieniu. Kagami też ciągle siedziała w głowie Adriena.
- To się nie uda – mruknęła.
- Co niby? – nie zrozumiał.
- Jak ma nam się udać, jeśli my ciągle pamiętamy poprzednie związki? Ciebie będą prześladować słowa Luki, mnie obraz Kagami… Jak ludzie układają sobie nowe związki, jeśli ciągną bagaż z tych poprzednich? – spytała bezradnie.
Adrien zamyślił się. Miała rację. Męczyła go świadomość tego wszystkiego, czym Luka zjednywał sobie serce Marinette. Nie sądził jednak, że ona może podobnie myśleć o Kagami, która w końcu przez kilka lat była osobą mu najbliższą. Była jego pierwszą dziewczyną. Marinette musiała być zazdrosna o wszystkie pierwsze razy, tak samo jak on był zazdrosny o jej pierwsze razy. Z innym. Z Luką. Z chłopakiem tak do niej pasującym.
- Sama powiedziałaś, że gdyby nie oni, nie bylibyśmy tacy, jacy jesteśmy. Ale myślę, że musimy zostawić przeszłość i skupić się na nas – powiedział wreszcie. – Na tym, co tu i teraz. I na zawsze, Mari… A poza tym…
- A poza tym co? – podchwyciła, gdy się zawahał.
- Nie musisz być zazdrosna o Kagami – odkrył nagle. – Przecież to ty byłaś moją pierwszą miłością.
- Podobnie, jak ty moją… - Roześmiała się z ulgą i pocałowała go.

---
Ciasno, że Kota nie wciśniesz – cz. 26  <-  Poprzednia część  |  Następna część  ->  Ciasno, że Kota nie wciśniesz – cz. 28

Komentarze

Popularne:

Wybieram okładkę opowiadań!

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 20

Ta Noc - cz.20

Powiedziała TAK - cz. 1

Miraculum FanFiction: Luka - cz. 1